“Der er altid orden i tingene hos Hebo Rengøring – alle papirer er i orden, der er overenskomst, og alle sikkerhedsregler overholdes, hvilket er af afgørende betydning, når arbejdspladsen er en byggeplads.”
Jan Svendsen, byggeleder,
Skou Gruppen A/S
Ofte stillede spørgsmål
Er der noget, du er i tvivl om? Så spørg endelig.
Måske har andre stillet spørgsmålet før dig. Her kan du se, hvilke spørgsmål, vores kunder oftest stiller.
Taler alle dansk?
Vi har både dansktalende og engelsktalende personale.
Det er vigtigt, at du som kunde kan kommunikere med rengøringspersonalet om de ting, der skal ordnes. Hvis du helst vil tale med dansktalende personale, skal du bare lade os det vide.
Dele af din kommunikation med personalet foregår via en meddelelsesbog, hvor både du og personalet kan notere, hvis der er sket noget særligt, hvis der er ønsker til ekstra rengøring, eller hvis der er andre kommentarer omkring forholdene. Derfor er det selvfølgelig også vigtigt, at der ikke er en sprogbarriere, der forhindrer, at alle er ordentligt informeret.
Har medarbejderne ren straffeattest?
Har I leveringsgaranti?
Som kunde hos Hebo Rengøring skal du ikke være bange for at løbe tør for papir eller andre småprodukter. Vi leverer fra dag til dag og løber aldrig tør for varer. Det garanterer vi gennem samhandel med Dansk Industry Supply.
Hvad betaler I i løn?
Er I fleksible med tidspunktet for rengøringen?
Hvis der ind i mellem er behov for at flytte tidspunktet for rengøringen, kan det sagtens lade sig gøre. Vi har fuld forståelse for, at arbejdet til tider kan byde på møder eller andet, der kræver arbejdstimer uden for normalen eller brug af andre lokaler end normalt. Vi er selvfølgelig fleksible og arbejder gerne uden om møder og andre arrangementer.
Er det den samme person, der kommer hver gang?
Vores personale arbejder i rengøringsteams af 2-4 medarbejdere med en nøgleperson tilknyttet. Alle i teamet kender dine ønsker og behov – herunder eventuelle særlige rutiner og aftaler – og det vil altid være en fra det team, der kommer i huset hos dig. Nøglepersonen er din faste kontaktperson, som du har en direkte hotline til. Du kan altid ringe til ham/hende, hvis du har spørgsmål, brug for ændringer eller andet.
Du kan trygt stole på, at rengøringspersonalet lukker forsvarligt efter sig, når de er færdige med rengøringen. Alle nye opgaver og alle nye ansættelser indledes med en grundig gennemgang af adgangsforhold og opgaveønsker ved kunden, så der ikke er tvivl om fx alarmsystemer og opbevaring af nøgler.
Hvem gør rent, når det faste personale har ferie eller er syge?
Bruger I miljørigtige rengøringsmidler?
Leverer I måtter, linned, sæbe?
Hvor tit laver I kontrol?
Hvad gør jeg, hvis jeg ikke er tilfreds med arbejdet?
Hvem skal jeg tale med, hvis der opstår problemer?
Kan vi tale direkte med chefen?
Ja! Du kan ALTID ringe til Bo på tlf.: 33 11 33 30
Hvis du står med et problem i forhold til rengøringen; det kan være et akut problem med brug for ekstra rengøring, eller der er gået knuder i kommunikationen med dit rengøringspersonale, så tag kontakt til os.
Som kunde hos Hebo Rengøring har du også tilknyttet en fast nøgleperson, du kan tage fat i, hvis du har spørgsmål eller kommentarer.
God kundeservice handler om god kemi, så hvis kommunikationen ikke flyder så nemt med kontaktpersonen, er du velkommen til at bede om en ny.
Er I billigere end de andre?
Hebo Rengørings priser er under gennemsnittet i forhold til markedspriserne.
Så ja, vi er billigere end mange af de andre. Men vi går ikke på kompromis med kvaliteten.
Vi tror på tilfredse kunder over lang tid.
Har jeres medarbejdere opholds-/arbejdstilladelse?
Vores medarbejdere har ALTID opholds- og arbejdstilladelse.
Det er vigtigt for os, at alle forhold omkring ansættelse og arbejde altid er i orden – vi giver således fx også overenskomstmæssig løn.
Har medarbejderne sikkerhedsudstyr?
Vores medarbejdere benytter naturligvis det sikkerhedsudstyr – hjelme, veste, sikkerhedssko osv., som påkræves i den givne arbejdssituation, fx ved oprydning på byggepladser eller arbejde i højden.
Kører I på hele Sjælland?
Vi kører primært i Storkøbenhavn, men løser også opgaver på hele Sjælland.
Har du brug for vores hjælp, så kommer vi naturligvis, hvor og hvornår du har brug for os!
Gør I rent i weekenden?
Vi gør rent, når det passer dig som kunde bedst. Du får altid en individuel rengøringsplan, hvor vi aftaler, hvornår og hvor meget vi gør rent.
Vi sørger, hvis muligt, for minimum 1 gang om ugen at gøre rent i weekenden, når der er lyst, så vi kan se snavset og komme det til livs – også de steder, hvor det gerne vil gemme sig!
Er der rabat ved flere skurvogne?
Ja – vi giver mængderabat ved mere end tre skurvogne, så det bliver billigere for dig, jo mere vi skal lave! Se priseksempel på siden om Rengøring af skurvogne.
Kan vi få støvsuget i stedet for fejet?
Ja, selvfølgelig. Hvis I foretrækker at få støvsuget, giver I os bare besked, så gør vi det fremadrettet.
Hvis I gerne vil have, at vi skifter mellem at feje og at støvsuge, gør vi også gerne det.
Leverer I papirvarer?
Ja – Vi kan levere alt i papirvarer, fx toiletpapir, papirhåndklæder og køkkenrulle og kan også hjælpe med levering af sæbe (inkl. dispensere), opvasketabs – kort sagt alt, du har brug for!
Kan jeg selv bestemme, hvor tit mine måtter skal renses/linned skal vaskes?
Ja, naturligvis. Vi laver en aftale, der passer til dine behov, hvad enten det er ugentligt eller andet. Og har du brug for, at vi kommer oftere fx i vinterperioder, finder vi selvfølgelig også ud af det.
Kan jeg vælge ting til og fra løbende?
Ja – vi tilpasser os altid dine behov, fx ift. hyppigheden af rengøringen, behovet for papirvarer og sæbe, rensning af måtter osv., så det passer til årstidernes skiften eller perioder med større eller mindre travlhed i virksomheden, institutionen eller klinikken.
Du giver os blot besked om dine ønsker, så tilpasser vi os til det.
Monterer I sæbedispensere o.lign.?
Ja. Vi står gerne for indkøb, montering og efterfyldning af sæbedispensere o.lign., hvis du har brug for det.
Fylder I dispensere op?
Ja. Vores rengøringspersonale tjekker altid som en del af den faste rengøring, at alt er fyldt op, så I ikke selv behøver at tænke på det.
Er der brug for opfyldning/indkøb, giver vores rengøringspersonale os besked, hvorefter vi køber nyt og fylder op hos jer.
Kommer I overalt i København?
Ja! Vi kommer lige netop hvor og hvornår du har brug for vores hjælp – overalt i København og omegn, dvs. København, Amager, Albertslund, Brøndby, Frederiksberg, Glostrup, Hvidovre, Ishøj, Rødovre og Valby.
“Det er en dejlig fornemmelse, når man kan overlade hovedrengøringen til nogen og vide, at den bliver udført lige efter bogen.”
Anders Johansen Krauch,
chefkonsulent/ejer, HumanAssist
Få hurtig kontakt
Vi glæder os til at høre fra dig og svarer altid inden for 24 timer. Alle tilbud er naturligvis gratis og uforpligtende.