Rengøring i København
Lad os klare rengøringen for dig!
Er du træt af edderkopper og nullermænd på virksomhedens kontorer og gangarealer? Eller snavs og jord, der gemmer sig under bænkene i børnehavens garderobe? Vil du gerne slippe for alle bekymringer om græsslåning og beskæring af træer – og snerydning og saltning om vinteren? Ville du helst bare have ét rengøringsfirma, der kan klare al rengøringen – både ude eller inde? Eller drømmer du måske om fast rengøringspersonale, der ved, hvor støv og kaffepletter plejer at gemme sig – og som gerne tilpasser deres arbejdstider til dine behov?
Så er en rengøringsaftale med rengøringsfirmaet Hebo Rengøring i København svaret!
Vi udfører alle former for rengøring og ejendomsservice ude og inde og garanterer, at dine lokaler og bygninger altid fremstår rene, sunde og rare at være i, og at dine grønne arealer fremstår flotte og velholdte.
Vi kan bl.a. hjælpe virksomheder og ejendomme i København med:
Få et uforpligtende tilbud
Kontortid:
Mandag – Fredag: 08.00 – 16:00
Lørdag – Søndag: Lukket
Rengøringstider:
Mandag – Søndag: 06.00 – 24:00
Få besøg af Bo og få et uforpligtende tilbud!
Rengøringsfirmaet Hebo Rengøring kommer overalt i Københavns Kommune
Rengøringsfirmaet Hebo Rengøring dækker hele Københavns Kommune, og vi kommer lige, når du har brug for det. Vi tilbyder en individuel, fleksibel rengøringsplan, der er tilpasset dine behov i årets løb. Du kan altid med kort varsel ændre på tidspunktet for rengøringen – fx hvis I har møder på de tidspunkter, hvor vi normalt svinger støvekluden hos jer, eller hvis I har brug for ekstra rengøring efter håndværkere.
Specialuddannet personale giver optimal rengøring
Hebo Rengøring er det rette rengøringsfirma for dig, der stiller krav til din rengøring og ved, hvor dejligt det er, når alt er rent, pænt og ordentligt. Vi har vores helt eget rekrutterings- og oplæringskoncept, så vi er sikre på, at din rengøring er i trygge hænder, når vores medarbejdere kommer hos jer. Du vil desuden altid have et team af faste medarbejdere tilknyttet, som kender jeres bygninger og behov, samt en fast kontaktperson, du kan henvende dig til, hvis du har spørgsmål, ændrede behov eller ris/ros til os.
FAQ
Her kan du finde svar på nogle af dine spørgsmål omkring Kontorrengøring i København. Og ellers er du altid velkommen til at kontakte os på telefon eller mail.
Bruger I miljøvenlige og allergivenlige rengøringsmidler?
Vi vil rigtigt gerne skåne miljøet, så vi bruger – i det omfang det er muligt – kun svanemærkede produkter.
Vi er glade for at opleve, at mange af vores kunder også efterspørger brugen af svanemærkede produkter.
Kan I udføre ekstra rengøring efter events eller hovedrengøring?
Hvis der indimellem er behov for at flytte tidspunktet for rengøringen, kan det sagtens lade sig gøre.
Vi har fuld forståelse for, at arbejdet til tider kan byde på møder eller andet, der kræver arbejdstimer uden for normalen eller brug af andre lokaler end normalt. Vi er selvfølgelig fleksible og arbejder gerne uden om møder og andre arrangementer.
Kan rengøringen foregå uden for normal arbejdstid i København?
Vi gør rent, når det passer dig som kunde bedst. Du får altid en individuel rengøringsplan, hvor vi aftaler, hvornår og hvor meget vi gør rent.
Vi sørger, hvis muligt, for minimum 1 gang om ugen at gøre rent i weekenden, når der er lyst, så vi kan se snavset og komme det til livs – også de steder, hvor det gerne vil gemme sig!
Er jeres rengøringspersonale specialuddannede?
Du vil altid møde veluddannet personale. Alle medarbejdere er uddannet i vores eget oplæringskoncept så vi kan stå inde for hver enkelt medarbejders viden og evner.
Vi sørger altid for at være ajourført med alle nye tiltag på markedet, så medarbejderne har de bedste redskaber til at udføre deres arbejde.
Arbejdet i teams giver mulighed for turnusordninger, så hver enkelt medarbejder kender alle de forskellige arbejdsområder hos kunderne. Dermed undgår vi ensformighed i arbejdsgangen, og hver enkelt medarbejder føler en større arbejdsglæde = et godt resultat hos dig som kunde. Samtidig sikrer det, at du altid møder de samme medarbejdere, og at alle, der kommer hos dig, er godt inde i opgaverne, så du altid kan forvente at få samme, høje kvalitet hver eneste gang – også i ferier og ved sygdom.
Kan I skræddersy rengøringsplanen efter vores virksomheds behov?
Du får din helt egen rengøringsplan – skræddersyet til dine ønsker og behov.
Du ved altid, hvad du får, hvornår det sker, og hvem der kommer.
Vi starter ethvert samarbejde med et opstartsmøde, hvor du møder den daglige rengøringsleder. Her gennemgår vi rengøringsplanen og laver en forventningsafstemning.
Hvilke ydelser indgår typisk i kontorrengøring i København?
En standard kontorrengøring i København indeholder som regel:
- Støvsugning af gulve og tæpper
- Aftørring af overflader og skriveborde
- Tømning af affaldskurve/affaldspande
- Rengøring af toiletter og køkkenområder
- Gulvvask
Hvad gør jeg, hvis jeg ikke er tilfreds med arbejdet?
Det er vigtigt for os, at du er tilfreds, og at vores service lever op til dine forventninger. Kontakt os straks, hvis der er noget, du ikke er tilfreds med.
Vi vil gerne forebygge i stedet for at havne i situationen. Derfor forventningsafstemmer vi med dig, inden personalet kommer og gør rent første gang, og vi laver din individuelle rengøringsplan så detaljeret som muligt, så personalet ved, hvad du som kunde forventer.
Du vil desuden altid møde personale, der har en faglig stolthed og gerne gør noget ekstra, hvis de ser, at der er noget “uden for nummer”, der trænger.
Hvem gør rent, når det faste personale har ferie eller er syge?
Når der bliver tilknyttet fast personale til en kunde (et rengøringsteam på 2-4 medarbejdere samt en nøgleperson), bliver der samtidig tilknyttet en fast vikar og backup. Vikar og backup gennemgår 14 dages oplæring hos det faste personale, så de er bekendt med opgaverne og dine ønsker.
Er det den samme person, der kommer hver gang?
Det er altid rarest at vide, hvem der har sin gang i huset, og vi er klar over, at det er en tillidssag at lade andre være i dine lokaler – både når husets egne brugere er til stede og uden for normal kontortid.
Vores personale arbejder i rengøringsteams af 2-4 medarbejdere med en nøgleperson tilknyttet. Alle i teamet kender dine ønsker og behov – herunder eventuelle særlige rutiner og aftaler – og det vil altid være en fra det team, der kommer i huset hos dig. Nøglepersonen er din faste kontaktperson, som du har en direkte hotline til. Du kan altid ringe til ham/hende, hvis du har spørgsmål, brug for ændringer eller andet.
Du kan trygt stole på, at rengøringspersonalet lukker forsvarligt efter sig, når de er færdige med rengøringen. Alle nye opgaver og alle nye ansættelser indledes med en grundig gennemgang af adgangsforhold og opgaveønsker ved kunden, så der ikke er tvivl om fx alarmsystemer og
opbevaring af nøgler.








