Kontorrengøring på Frederiksberg
Lad os klare rengøringen for dig!
Sætter du pris på rene og sunde omgivelser uden støv, nullermænd og edderkopper?
Har du det bedst, når du ved, alt er rent og pænt, så dine gæster og kunder får et godt indtryk, når de besøger dig?
Vil du helst, at rengøringen bare kører, så du ikke behøver at bekymre dig om, om personalet kommer til tiden?
Vi du have et lokalt rengøringsfirma, der selv holder til på Frederiksberg og således er lige i nærheden, hvis du får akut brug for særlig rengøring?
Så lad rengøringsfirmaet Hebo Rengøring klare rengøringen for dig.
Vi leverer rengøring af høj kvalitet, er fleksible og kommer til tiden, så du slet ikke behøver at bekymre dig om, hvordan der ser ud hos dig – for du ved bare, at det er i orden.
Vi klarer alle former for rengøring og ejendomsservice både ude og inde og tæller en lang række virksomheder, institutioner, klinikker og beboelsesejendomme på Frederiksberg blandt vores kunder.
Vi kan bl.a. hjælpe med:
Få et uforpligtende tilbud
Kontortid:
Mandag – Fredag: 07.00 – 16:00
Lørdag – Søndag: Lukket
Rengøringstider:
Mandag – Søndag: 06.00 – 24:00
Få besøg af Bo og få et uforpligtende tilbud!


Hebo Rengøring kommer overalt på Frederiksberg
Rengøringsfirmaet Hebo Rengøring kommer overalt i København og omegn, og således naturligvis også på Frederiksberg.
Alt omkring rengøringen skal være så nemt som muligt for dig som kunde, så vi er altid fleksible og tilpasser omfang og tidspunkt for rengøringen til dine behov – også selv om de måske skifter i årets løb.
Alle vores kunder får en individuel rengøringsplan, der definerer, hvad og hvornår der gøres rent, hvem det faste personale er, og eventuelle ændringer i planen i løbet af årstidernes gang.
Skulle der opstår der nye behov, eller har du brug for at ændre tidspunktet for en rengøring, hvis I fx har møder eller andre arrangementer på det tidspunkt, hvor vi normalt gør rent hos jer, er du naturligvis altid velkommen til at ringe til os.
Håndplukket personale, der kan deres kram
Vi ved, hvor vigtigt det er, at rengøringen er af god kvalitet, så det altid er rart at komme i dine bygninger og lokaler – og vi kunne aldrig finde på at give dig andet.
Derfor har vi udviklet vores helt eget rekrutterings- og oplæringskoncept, så vi er sikre på, at de medarbejdere, vi sender ud til dig som kunde, har helt styr på hygiejne, korrekt og sikker brug af rengøringsmidlerne og blik for, hvor støv og nullermænd kan gemme sig – og samtidig har glimt i øjet og et smil på læben, hver eneste gang de kommer på besøg hos dig.
FAQ
Her kan du finde svar på nogle af dine spørgsmål omkring Kontorrengøring på Frederiksberg. Og ellers er du altid velkommen til at kontakte os på telefon eller mail.
Bruger I miljøvenlige og allergivenlige rengøringsmidler?
Vi vil rigtigt gerne skåne miljøet, så vi bruger – i det omfang det er muligt – kun svanemærkede produkter. På Frederiksberg oplever vi heldigvis, at mange af vores kunder også efterspørger brugen af svanemærkede produkter.
Kan I udføre ekstra rengøring efter events eller hovedrengøring på Frederiksberg?
Hvis der indimellem er behov for at flytte tidspunktet for rengøringen, kan det sagtens lade sig gøre. Vi har fuld forståelse for, at arbejdet til tider kan byde på møder eller andet, der kræver arbejdstimer uden for normalen eller brug af andre lokaler end normalt. Vi er selvfølgelig fleksible og arbejder gerne uden om møder og andre arrangementer på Frederiksberg.
Kan rengøringen foregå uden for normal arbejdstid?
Vi gør rent, når det passer dig som kunde bedst. Du får altid en individuel rengøringsplan, hvor vi aftaler, hvornår og hvor meget vi gør rent. Vi sørger, hvis muligt, for minimum 1 gang om ugen at gøre rent i weekenden, så vi kan se snavset og komme det til livs – også de steder, hvor det gerne vil gemme sig!
Er jeres rengøringspersonale specialuddannede?
Du vil altid møde veluddannet personale. Alle medarbejdere er uddannet i vores eget oplæringskoncept, så vi kan stå inde for hver enkelt medarbejders viden og evner. Vi sørger altid for at være ajourført med alle nye tiltag på markedet, så medarbejderne har de bedste redskaber til at udføre deres arbejde. Arbejdet i teams giver mulighed for turnusordninger, så hver enkelt medarbejder kender alle de forskellige arbejdsområder hos kunderne. Dermed undgår vi ensformighed i arbejdsgangen, og hver enkelt medarbejder føler en større arbejdsglæde = et godt resultat hos dig som kunde. Samtidig sikrer det, at du altid møder de samme medarbejdere, og at alle, der kommer hos dig, er godt inde i opgaverne, så du altid kan forvente at få samme, høje kvalitet hver eneste gang – også i ferier og ved sygdom.
Kan I skræddersy rengøringsplanen efter vores virksomheds behov?
Du får din helt egen rengøringsplan – skræddersyet til dine ønsker og behov. Du ved altid, hvad du får, hvornår det sker, og hvem der kommer. Vi starter ethvert samarbejde med et opstartsmøde, hvor du møder den daglige rengøringsleder. Her gennemgår vi rengøringsplanen og laver en forventningsafstemning.
Hvad inkluderer jeres kontorrengøring typisk på Frederiksberg?
En standard kontorrengøring på Frederiksberg indeholder som regel:
- Støvsugning af gulve og tæpper
- Aftørring af overflader og skriveborde
- Tømning af affaldskurve/affaldspande
- Rengøring af toiletter og køkkenområder
- Gulvvask
Hvad gør jeg, hvis jeg ikke er tilfreds med arbejdet?
Det er vigtigt for os, at du er tilfreds, og at vores service lever op til dine forventninger. Kontakt os straks, hvis der er noget, du ikke er tilfreds med. Vi vil gerne forebygge i stedet for at havne i situationen. Derfor forventningsafstemmer vi med dig, inden personalet kommer og gør rent første gang, og vi laver din individuelle rengøringsplan så detaljeret som muligt, så personalet ved, hvad du som kunde forventer. Du vil desuden altid møde personale, der har en faglig stolthed og gerne gør noget ekstra, hvis de ser, at der er noget “uden for nummer”, der trænger.
Hvem gør rent, når det faste personale har ferie eller er syge?
Når der bliver tilknyttet fast personale til en kunde (et rengøringsteam på 2-4 medarbejdere samt en nøgleperson), bliver der samtidig tilknyttet en fast vikar og backup. Vikar og backup gennemgår 14 dages oplæring hos det faste personale, så de er bekendt med opgaverne og dine ønsker.
Er det den samme person, der kommer hver gang?
Det er altid rarest at vide, hvem der har sin gang i huset, og vi er klar over, at det er en tillidssag at lade andre være i dine lokaler – både når husets egne brugere er til stede og uden for normal kontortid. Vores personale arbejder i rengøringsteams af 2-4 medarbejdere med en nøgleperson tilknyttet. Alle i teamet kender dine ønsker og behov – herunder eventuelle særlige rutiner og aftaler – og det vil altid være en fra det team, der kommer i huset hos dig. Nøglepersonen er din faste kontaktperson, som du har en direkte hotline til. Du kan altid ringe til ham/hende, hvis du har spørgsmål, brug for ændringer eller andet. Du kan trygt stole på, at rengøringspersonalet lukker forsvarligt efter sig, når de er færdige med rengøringen. Alle nye opgaver og alle nye ansættelser indledes med en grundig gennemgang af adgangsforhold og opgaveønsker ved kunden, så der ikke er tvivl om fx alarmsystemer og opbevaring af nøgler.