“Der er altid orden i tingene hos Hebo Rengøring – alle papirer er i orden, der er overenskomst, og alle sikkerhedsregler overholdes, hvilket er af afgørende betydning, når arbejdspladsen er en byggeplads.”

Jan Svendsen, byggeleder,
Skou Gruppen A/S

Ofte stillede spørgsmål

Er der noget, du er i tvivl om? Så spørg endelig.

Måske har andre stillet spørgsmålet før dig. Her kan du se, hvilke spørgsmål, vores kunder oftest stiller.


Taler alle dansk?

Vi har både dansktalende og engelsktalende personale.

Det er vigtigt, at du som kunde kan kommunikere med rengøringspersonalet om de ting, der skal ordnes. Hvis du helst vil tale med dansktalende personale, skal du bare lade os det vide.

Dele af din kommunikation med personalet foregår via en meddelelsesbog, hvor både du og personalet kan notere, hvis der er sket noget særligt, hvis der er ønsker til ekstra rengøring, eller hvis der er andre kommentarer omkring forholdene. Derfor er det selvfølgelig også vigtigt, at der ikke er en sprogbarriere, der forhindrer, at alle er ordentligt informeret.


Har medarbejderne ren straffeattest?

Alt vores personale har inden ansættelse afleveret en ren straffeattest.
Vores personale er meget diskrete og tager hensyn til, at der kan være personfølsomme oplysninger eller anden fortrolig information i lokalerne.
Vi lytter ikke ved dørene og smuglæser ikke på skrivebordene.

Har I leveringsgaranti?

Som kunde hos Hebo Rengøring skal du ikke være bange for at løbe tør for papir eller andre småprodukter. Vi leverer fra dag til dag og løber aldrig tør for varer. Det garanterer vi gennem samhandel med Dansk Industry Supply.


Hvad betaler I i løn?

Som ansat hos Hebo Rengøring skal man have det godt. Vi vil gerne have orden i tingene og glade medarbejdere. Hvis vores medarbejdere er glade for deres arbejde, har vi gladere kunder.
Alle vores medarbejdere er ansat under overenskomstmæssige lignende forhold. Alle får deres overenskomstberettigede løn og selvfølgelig de tillæg, der følger med anciennitet og arbejdsopgaver.

Er I fleksible med tidspunktet for rengøringen?

Hvis der ind i mellem er behov for at flytte tidspunktet for rengøringen, kan det sagtens lade sig gøre. Vi har fuld forståelse for, at arbejdet til tider kan byde på møder eller andet, der kræver arbejdstimer uden for normalen eller brug af andre lokaler end normalt. Vi er selvfølgelig fleksible og arbejder gerne uden om møder og andre arrangementer.


Er det den samme person, der kommer hver gang?

Det er altid rarest at vide, hvem der har sin gang i huset, og vi er klar over, at det er en tillidssag at lade andre være i dine lokaler – både når husets egne brugere er til stede og uden for normal kontortid.

Vores personale arbejder i rengøringsteams af 2-4 medarbejdere med en nøgleperson tilknyttet. Alle i teamet kender dine ønsker og behov – herunder eventuelle særlige rutiner og aftaler – og det vil altid være en fra det team, der kommer i huset hos dig. Nøglepersonen er din faste kontaktperson, som du har en direkte hotline til. Du kan altid ringe til ham/hende, hvis du har spørgsmål, brug for ændringer eller andet.
Du kan trygt stole på, at rengøringspersonalet lukker forsvarligt efter sig, når de er færdige med rengøringen. Alle nye opgaver og alle nye ansættelser indledes med en grundig gennemgang af adgangsforhold og opgaveønsker ved kunden, så der ikke er tvivl om fx alarmsystemer og opbevaring af nøgler.


Hvem gør rent, når det faste personale har ferie eller er syge?

Når der bliver tilknyttet fast personale til en kunde (et rengøringsteam på 2-4 medarbejdere samt en nøgleperson), bliver der samtidig tilknyttet en fast vikar og backup. Vikar og backup gennemgår 14 dages oplæring hos det faste personale, så de er bekendt med opgaverne og dine ønsker.

Bruger I miljørigtige rengøringsmidler?

Vi vil rigtigt gerne skåne miljøet, så vi bruger – i det omfang det er muligt – kun svanemærkede produkter.
Vi er glade for at opleve, at mange af vores kunder også efterspørger brugen af svanemærkede produkter.

Leverer I måtter, linned, sæbe?

Ja, vi tilbyder både måtteservice, vaskeriopgaver og levering af papir- og hygiejnevarer.
Hos os kan du leje professionelle måtter, hvor vi står for afhentning, rengøring og levering.
Med vores linnedservice har du altid rene viskestykker og håndklæder – vi henter, vasker og leverer.
Vi sørger også gerne for opfyldning af toiletpapir, håndsæbe og andet. Og hvis du mangler dispensere til noget, hjælper vi også gerne med at levere og sætte dem op.

Hvor tit laver I kontrol?

Vi laver jævnligt stikprøvekontrol af vores medarbejdere. Det foregår ude hos kunderne, og medarbejderne får ikke besked på forhånd. På denne måde sikrer vi, at du altid får rengøring af højeste kvalitet.
Skulle du mod forventning opleve et fald i kvalitet, deciderede udeblivelser eller måske misforståelser af opgavens art, er du selvfølgelig mere end velkommen til at kontakte os, så vi kan sørge for, at det bliver udbedret så hurtigt som muligt.

Hvad gør jeg, hvis jeg ikke er tilfreds med arbejdet?

Det er vigtigt for os, at du er tilfreds, og at vores service lever op til dine forventninger. Kontakt os straks, hvis der er noget, du ikke er tilfreds med.
Vi vil gerne forebygge i stedet for at havne i situationen. Derfor forventningsafstemmer vi med dig, inden personalet kommer og gør rent første gang, og vi laver din individuelle rengøringsplan så detaljeret som muligt, så personalet ved, hvad du som kunde forventer.
Du vil desuden altid møde personale, der har en faglig stolthed og gerne gør noget ekstra, hvis de ser, at der er noget “uden for nummer”, der trænger.
Vi kan ikke leve af utilfredse kunder!

Hvem skal jeg tale med, hvis der opstår problemer?

Du vil altid få tilknyttet en kontaktperson/nøgleperson, du kan tage fat i, hvis du har spørgsmål eller kommentarer til rengøringen eller personalet.
God kundeservice handler om god kemi, så hvis kommunikationen ikke flyder så nemt med kontaktpersonen, er du velkommen til at bede om en ny.
Hvis du oplever kommunikationsvanskeligheder direkte med dit rengøringspersonale, skal du også endelig tage kontakt til os – så finder vi en løsning.

Kan vi tale direkte med chefen?

Ja! Du kan ALTID ringe til Bo på tlf.: 33 11 33 30

Hvis du står med et problem i forhold til rengøringen; det kan være et akut problem med brug for ekstra rengøring, eller der er gået knuder i kommunikationen med dit rengøringspersonale, så tag kontakt til os.

Som kunde hos Hebo Rengøring har du også tilknyttet en fast nøgleperson, du kan tage fat i, hvis du har spørgsmål eller kommentarer.

God kundeservice handler om god kemi, så hvis kommunikationen ikke flyder så nemt med kontaktpersonen, er du velkommen til at bede om en ny.


Er I billigere end de andre?

Hebo Rengørings priser er under gennemsnittet i forhold til markedspriserne.

Så ja, vi er billigere end mange af de andre. Men vi går ikke på kompromis med kvaliteten.

Vi tror på tilfredse kunder over lang tid.


Har jeres medarbejdere opholds-/arbejdstilladelse?

Vores medarbejdere har ALTID opholds- og arbejdstilladelse.

Det er vigtigt for os, at alle forhold omkring ansættelse og arbejde altid er i orden – vi giver således fx også overenskomstmæssig løn.


Har medarbejderne sikkerhedsudstyr?

Vores medarbejdere benytter naturligvis det sikkerhedsudstyr – hjelme, veste, sikkerhedssko osv., som påkræves i den givne arbejdssituation, fx ved oprydning på byggepladser eller arbejde i højden.


Kører I på hele Sjælland?

Vi kører primært i Storkøbenhavn, men løser også opgaver på hele Sjælland.

Har du brug for vores hjælp, så kommer vi naturligvis, hvor og hvornår du har brug for os!


Gør I rent i weekenden?

Vi gør rent, når det passer dig som kunde bedst. Du får altid en individuel rengøringsplan, hvor vi aftaler, hvornår og hvor meget vi gør rent.

Vi sørger, hvis muligt, for minimum 1 gang om ugen at gøre rent i weekenden, når der er lyst, så vi kan se snavset og komme det til livs – også de steder, hvor det gerne vil gemme sig!


Er der rabat ved flere skurvogne?

Ja – vi giver mængderabat ved mere end tre skurvogne, så det bliver billigere for dig, jo mere vi skal lave! Se priseksempel på siden om Rengøring af skurvogne.


Kan vi få støvsuget i stedet for fejet?

Ja, selvfølgelig. Hvis I foretrækker at få støvsuget, giver I os bare besked, så gør vi det fremadrettet.

Hvis I gerne vil have, at vi skifter mellem at feje og at støvsuge, gør vi også gerne det.


Leverer I papirvarer?

Ja – Vi kan levere alt i papirvarer, fx toiletpapir, papirhåndklæder og køkkenrulle og kan også hjælpe med levering af sæbe (inkl. dispensere), opvasketabs – kort sagt alt, du har brug for!


Kan jeg selv bestemme, hvor tit mine måtter skal renses/linned skal vaskes?

Ja, naturligvis. Vi laver en aftale, der passer til dine behov, hvad enten det er ugentligt eller andet. Og har du brug for, at vi kommer oftere fx i vinterperioder, finder vi selvfølgelig også ud af det.


Kan jeg vælge ting til og fra løbende?

Ja – vi tilpasser os altid dine behov, fx ift. hyppigheden af rengøringen, behovet for papirvarer og sæbe, rensning af måtter osv., så det passer til årstidernes skiften eller perioder med større eller mindre travlhed i virksomheden, institutionen eller klinikken.

Du giver os blot besked om dine ønsker, så tilpasser vi os til det.


Monterer I sæbedispensere o.lign.?

Ja. Vi står gerne for indkøb, montering og efterfyldning af sæbedispensere o.lign., hvis du har brug for det.


Fylder I dispensere op?

Ja. Vores rengøringspersonale tjekker altid som en del af den faste rengøring, at alt er fyldt op, så I ikke selv behøver at tænke på det.

Er der brug for opfyldning/indkøb, giver vores rengøringspersonale os besked, hvorefter vi køber nyt og fylder op hos jer.


Kommer I overalt i København?

Ja! Vi kommer lige netop hvor og hvornår du har brug for vores hjælp – overalt i København og omegn, dvs. København, Amager, Albertslund, Brøndby, Frederiksberg, Glostrup, Hvidovre, Ishøj, Rødovre og Valby.

Ring til Bo på
33 11 33 30

Eller skriv

    Your message was sent successfully!

    Something went wrong, try refreshing and submitting the form again.

    “Det er en dejlig fornemmelse, når man kan overlade hovedrengøringen til nogen og vide, at den bliver udført lige efter bogen.”

    Anders Johansen Krauch,
    chefkonsulent/ejer, HumanAssist

    Få hurtig kontakt

      Your message was sent successfully!

      Something went wrong, try refreshing and submitting the form again.

      Bo Fosmark

      Vi glæder os til at høre fra dig og svarer altid inden for 24 timer. Alle tilbud er naturligvis gratis og uforpligtende.