ejendomsservice_koebenhavn_hebo_rengoering

Vores kerneværdier er:
Ordnede forhold
Erfarne og uddannede medarbejdere
Højt serviceniveau
Faglig stolthed
Omhyggelighed
Fleksibillitet
Miljøvenlige produkter
Fornuftige priser
Løbende kvalitetssikring

Rekrutterings- og oplæringskoncept

Vi stiller krav til vores medarbejdere og forventer, at de tilgår arbejdet med stor faglig stolthed – uanset arbejdets art, omfang eller pris.

Hebo Rengøring leverer høj kvalitet til fair priser, og du vil altid blive mødt af veluddannede og motiverede medarbejdere. Det betyder, at du kan have ro i maven og sikkerhed for, at det er kompetente medarbejdere, der varetager din rengøring. Vi håndplukker nemlig dit rengøringspersonale og giver dem den uddannelse, der skal til for at give dig det serviceniveau, du fortjener.

Vi stiller høje krav og går langt ned i dybden, når vi vurderer nye medarbejderes kvalifikationer.

Ved ansættelsessamtaler kigger vi bl.a. på:
  • Referencer – er der nogen, der vil sige god for personen?
  • Ordentlighed – er det vigtigt for personen at være præsentabel?
  • Ansvarlighed og respekt – over for arbejdet og over for andre mennesker
  • Teamplayer – er der en fælles ånd at spore?
  • Samvittighedsfuld – kan personen stå inde for sine handlinger?
  • Selvstændig – kan personen tænke hurtigt og ansvarligt, så ting bliver udrettet og problemer løst?
  • Ren straffeattest/opholds- og arbejdstilladelse – alle papirer skal være i orden!

Når ansøger er blevet til medarbejder

Du vil aldrig møde en medarbejder, der ikke har været på rengøringsskole!
Alle nye medarbejdere skal gennemgå et 14 dages introprogram på vores rengøringsskole, inden de får lov at servicere kunderne – så kan vi nemlig stå inde for deres viden og deres evner!

Introforløbet indeholder

1. Grundkursus for rengøringsassistenter – varighed 3,5 timer

  • PH-værdi – Ergonomi – Støvsugning – Gulvvask – Toiletrengøring m.m.
  • Hvordan rengøring udføres med et minimum af kemi
  • Hvordan arbejdet udføres med et minimum af kræfter
  • Arbejdsteknik og planlægning

2. Udvidet grundkursus for rengøringsassistenter – varighed 4 timer

  • Skumafkalkning af baderum og opskuring af hårde gulve
  • Arbejdsteknik og planlægning
  • Fordele ved forskellige skuremaskiner
  • Brug af kemi
  • Vurdering af rengøringsmetoder
  • Rengøringsmidler
  • Metode (mopper/klude afhængigt af gulve m.m.)
  • Ergonomi
  • Hygiejnekursus (bakterieformindskelse)
  • Rengøringsvogn/rum – vores standard
  • Farvekoder på spande og klude

3. Føl-ordning
Nye medarbejdere arbejder sammen med Helle, Bo eller en anden leder eller team-ansvarlig i 12 dage.

Når vores nye medarbejder er blevet færdiguddannet og skal starte selve arbejdet (han/hun får nemlig ikke lov at gøre rent alene hos dig, før uddannelsen er gennemført), er der et fastlagt forløb:

Arbejdsstart

1. Introduktion til det team, medarbejderen skal være i.

2. Efter 30 dages ansættelse holder vi en opfølgningssamtale og ser på:

  • Tilfredshed (begge veje)
  • Arbejdsgang
  • Forslag til ændringer
  • Fremtidsønsker

3. Efter 6 måneder holder vi MUS (MedarbejderUdviklingsSamtale)

Udviklingsmuligheder

Vi tilbyder alle vores medarbejdere mulighed for at videreudvikle sig gennem fortsat uddannelse.
Efter 1 års ansættelse tilbyder vi derfor medarbejderen at uddanne sig inden for:

  • Drift: specialisering inden for et af vores driftsområder.
  • Ledelse: giver mulighed for at avancere til ledelsesniveau.
  • Administration: giver mulighed for at blive en del af vores administration.
  • Salg: Hvis der gemmer sig en sælger i maven, støtter vi op omkring det.

Vores mål er at have kompetente medarbejdere, der føler og udviser arbejdsglæde og motivation i deres hverdag. Medarbejdere, som konkurrenterne ville ønske, var deres – men som de ikke kan få, fordi de har det godt, hvor de er!

Ring til Bo på
33 11 33 30

Eller skriv

    Your message was sent successfully!

    Something went wrong, try refreshing and submitting the form again.

    Hebo Rengøring
    = Ordentlige forhold

    Som ansat hos Hebo Rengøring skal man have det godt. Vi vil gerne have orden i tingene og glade medarbejdere. Hvis vores medarbejdere er glade for deres arbejde, har vi gladere kunder.

    Få hurtig kontakt

      Your message was sent successfully!

      Something went wrong, try refreshing and submitting the form again.

      Bo Fosmark

      Vi glæder os til at høre fra dig og svarer altid inden for 24 timer. Alle tilbud er naturligvis gratis og uforpligtende.